Nyårshälsningar

Idag har jag gjort klart 3 stycken Gott Nytt År Kort som jag tänkte visa här:
 
 
Till detta kort har jag fått användning för två av mina vinster från Tant Scrappas julklappslotteri, blommor, pyntbär och blad från Petaloo och Stickles-Midnight Blue. Gott Nytt År är handskrivet och sedan embossat med silver. Bårdstans från Martha Stewart.
 
 
Insidan av kortet, där har jag också använt Stickles-Midnight Blue.
 
 
Mönstrat papper från Forever Friends. Snögubbarna är en stämpel från Reprint som jag stämplat på vitt glitterpapper, målat limegrönt med Promakers dekorerat med halvpärlor i guld. Gott Nytt År handskrivet och embossat med guld.
 
 
Insidan av kortet, snögubbarna är stickers från Penny Black.
 
 
Tag och bilden med barnkören är från Pion Design, mönsterpapper från Panduro och gammalt notpapper.
Dekorerat tagen med en gammal vit knapp och en bit hampasnöre.
 
 
Insidan av kortet, mönsterpapper från Panduro.
 
 


Kommentarer
Anonym

Jätte fina kort du gjort. Den blå är helt underbart vacker!!!Om jag måste välja vilken jag gillar mest men alla är fina :)

Svar: Tack den blå är min favorit också av dessa tre kort.
Ingela

2013-12-29 @ 20:56:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0