Guld och svart

 
Jag har gjort ett födelsedagskort till en vän som fyllde jämnt hon gillar guld och svart. Här är kortet hon fick av mig:
 
 
Det härliga mönsterpappret är från graphic 45. Den eleganta damen är en stämpel från Papermanias Art Deco serie uppstämplat på guldfärgat papper från Ica Maxi, runt kanterna har jag använt Frantage-Aged Ochre. Fjärilarna är utstansade med hjälp av en die från Cherry Lynn Design, metallicpappret är från Panduros Christmas Cardstock sen har jag dekorerat fjärilarna med 4 små halvpärlor. Grattis skrivet med foambokstäver som jag färgat in med Inka Gold-Alt-Silver. Sen en liten blingblomma som jag hittat i mina gömmor.
 
 
 
Insidan av kortet. Gamla notblad, även dessa stämplar är från Papermanias Art Deco serie. Svart skrivruta och washitejp.
 
 
Några av produkterna jag använde mig av.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tuula Svanström

Så mycket så fina kort. Tittade på alla dina fina julkort också. Inspirerande :)

Svar: Tack och vad roligt att du får inspiration av att titta på mina kort!
Ingela

2014-02-09 @ 16:07:25
Annette - Syster Yster

Superfint är detta kort! Elegant! Du är SÅ duktig lillasyster! <3

Svar: Tack syster yster!
Ingela

2014-02-19 @ 11:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0