Min första scrapbookingkurs

I tisdagkväll var jag och min syster på en grundkurs i kort hos Annelies & MIans scrapbooking i Västerås.En rolig, intensiv och lärorik kväll. Jag visar några bilder på kortet vi fick tillverka under kvällen.Jag är inte helt klar med kortet ska dekorera det med några till saker på insidan.
 
 
Själva kortet är bigat av en enfärgad cardstock, det mönstrade pappret kommer från Maja Design. Fjärilar, blommor och blad är utstansade med Martha Stewart punchar. Den vita "spetsbården" är utstansad av kantpunch från Martha Stewart. Alla kanter är chalkade i brunt för att få vintage effekt. Ett ljusrosa organzaband "låser" kortet som kan öppnas på mitten.
 
 
 Insidan av kortet, mönstrat papper från Maja Design och embossad textstämpel. Tagsen är kvar att dekorera/stämpla eller skriva något på. Har inte riktigt bestämt mig vad jag vill göra på dom ännu.
 
 
Kortet stående.
 
 
 


Kommentarer
Tuula Svanström

Så mycket jobb du lagt ner på detta fina kort. Risken finns att man tar efter lite.

Svar: Tack klart att du får ta efter.
Ingela

2013-09-05 @ 20:21:17
URL: http://trollmamman-butterfly.blogspot.com
Tina

Jätte vackert kort ❤ska bli spännande å följa dig å din familj ❤

2013-09-05 @ 21:28:21
ingela

vad fint och vad du är duktig..:)

2013-09-05 @ 21:40:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0