Grattiskort

Idag ska vi äntligen gratulera min pappa som redan har fyllt år. Kortet han ska få ser ut så här:
 
 
Svårt att få bra bilder när det är mulet ute. Blandade mönsterpapper från Maja Design, Prima och Panduro. Grattisdie från Rox Stamps och vimpeldie från Joy Crafts. Stämpelmotivet har jag målat med promakers. Blommor från You Do och bruna små halvpärlor. Jag har haft Distress Stickles-Tea Dye på blommor och grattistexten.
 
 
Insidan mönsterpapper från Prima. Bladdies från Cherry Lynn Design. Blommorna stansade med  Floral punch från Nellie Snellen sen har jag haft på Pearl Maker-Korall i mitten på blommorna.
 
 


Kommentarer
Tuula Svanström

Så jätte fint blev det både ut och invändigt :)

Svar: Tack Tuula
Ingela

2013-12-04 @ 11:13:37
URL: http://trollmamman-butterfly.blogspot.com
Annie

Så fina och vad duktig du är! Jag är en stolt mottagare.

Svar: Tack snälla.
Ingela

2013-12-27 @ 22:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0