Välkommen till vörlden

 
Här är ett kort som jag har gjort till våra kompisar som nyligen fick barn:
 
 
Stämpel är en digistämpel som kommer från Simply Cards & Papercraft, jag har målat den med promakers. Under stämpeln har jag satt en bit ostduk. Dom engelska texterna är från ett mönster papper. Grattis till tösen har jag stämplat i rosa och sen embossat, stämpeln är från Bildmålarna.
 
 
Insidan av kortet, rosa papper med gunghästar från Riddarholsdesign. Den vita runda skrivrutan är utstansad med en Doily die från Sizzex.
 
 
 


Kommentarer
Caroline

Jupp, jättefint! Tack :-)

Svar: Varsego och tack Caroline <3
Ingela

2014-05-19 @ 19:42:54
URL: http://carolineskreativasida.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0