Stämpel och scrapmara i Västerås

 
I slutet av mars var jag och 4 till iväg till Västerås på scrapträff som Kreativa Ting ordnade. 
Det fanns 5 olika utmaningar man kunde göra, jättekul.
Eftersom jag tar ganska lång tid på mig att göra något så visste jag från start att jag inte skulle hinna med alla 5 men jag lyckades i alla fall lämna in 2 av 5 utmaningar. Vilket jag är nöjd med för att vara första gången.
Här är bidragen jag lämnade in:
 
 
Utmaningen var att skapa ett valfritt alster och välja en bingorad på en bingobricka med saker som skulle vara med på alstret. Sen skulle alstret innehålla minst 2 stämplar från tävlingskitet.
Jag valde att göra mitt livs första LO på vår underbara Zelda som vi saknar så mycket.
 
 
Här var utmaningen att skapa en vimpel, flagga eller banner på temat sommar.
Och att använda minst 3 olika cs, 3 olika mönsterpapper och 3 olika stämplar ur tävlingskitet.
 
 
 
 


Kommentarer
Caroline

Fina Zelda <3
(Vad är LO?)

Svar: En LO= layout= en scrapbookingsida (vanligtvis 30,5x30,5)) med foton som du dekorerar och sätter in i album :)
Ingela

2014-05-19 @ 19:44:56
URL: http://carolineskreativasida.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0