Mors dag

 
Kort till min mammma:
 
 
Den fina bagarflickan är en stämpel som kommer från Bildmålarna jag har färglagt den med Distress Markers.
Texten är en stämpel från Gummiapan som jag har stämplat med rosa och sedan embossat.
Den lila bakgrunden har jag gjort med en embossingfolder.
Blommorna har jag gjort av kaffefilter med hjälp av en dies från Sizzix-Susan Gardens Mini Daisy.
Dekorerat med Stickles-Cotton Candy runt bakgrunden.
 
Insidan med lila mönsterpaper, vit textruta och en bit washitejp längst ned.
 
 


Kommentarer
Tuula Svanström

Nu blev din mamma glad. Ett så fint kort.
Super fint målad och vackra blommor.

Svar: Tack Tuula, mamma blev jätteglad för kortet!
Ingela

2014-05-25 @ 18:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0