Underbara jul

Jag har verkligen njutit av att få göra mina egna julkort i år. Längtar redan tills det är dags att börja med julkorten för 2014. Här kommer lite bilder på en del av årets kort:
 
 
Rådjuren är från ett underbart Pion papper utstansat med en Spelbinders die. Det cremefärgade pärlbandet hittade jag hos Tant Scrappa. God Jul die från Rox Stamps och ostväv som jag har färgat med kaffe.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
God Jul die från Rox Stamps, stickles Xmas Red och en kantstans från Martha Stewart.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Underbara mönsterpapper från Maja Design och Pion. Gamla noter, God Jul die från Rox Stamps och kantstans Martha Stewart.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Julgranskula gjord med stämpel från spelbinders, glitterlim guld.
 
 
Insidan av kortet God Jul die från Rox Stamps.
 
 
Gran Die från Marianne Design med halvpärlor och glitterlim i silver.
 
 
Insidan av kortet God Jul die från Rox Stamps.
 
 
Tag från Pion, gran die Marianne design och halvpärlor.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
 
God Jul stämplat på dollie die från Xcut. Mönsterpapper Maja Design, gamla notpapper och ostduk färgad med kaffe.
 
 
Insidan av kortet God Jul die från Rox Stamps.
 
 
Tomteluvor som har fått lite snowmarker och stickles Xmas red på sig.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Snögubbar stämplar från Reprint.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Tag från Pion och God Jul die från Rox Stamps.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Tomtestämpel från Panduro med stickles Xmas Red, stickles Rock Candy och liquid pearls white opal. Ostduk, gamla notblad och kantstans Martha Stewart.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
Julgranskulorna stämplade med stämplar från Spelbinders.
 
 
Insidan av kortet.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Så många fina julkort. Så många som blev glada, jag är ett av dem. :)

Svar: Tack <3
Ingela

2013-12-27 @ 16:45:37
Syster-Yster

Vilen skörd! Jag är imponerad!Men det allra finaste fick jag av dig! ❤️❤️❤️

Svar: Tack det blev några stycken till slut.
Ingela

2013-12-28 @ 11:42:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0