Firat två födelsedagar i helgen

I lördags firade vi supergoa Edvin som fyllde 3 år. 
 
 
Försökte göra ett kort med mycket glada färger. Nallen i bil är en stämpel från Forever Friends som jag har målat med promakers. Svart punchinella  fick bli "väg" under bilen. Fåglarna är en metallcharms som jag klippt sönder för att passa på kortet. Övriga dekorationer är gröna foambokstäver och små paljettblommor.
 
 
Insidan på kortet.
Edvin gillar ballonger så dom fick det bli många av på insidan. Ballongerna på högra sidan har jag klippt från ett mönstrat cardstock och satt hampasnöre under.
 
 
På söndagen var det dags att fira Marcus min sambos son.Han fick förstås också ett kort som jag tillverkat.
 
 
Ett kort i härliga höstfärger med papper från My Minds Eye. Tårtan är en stämpel från Whimsey Stamps som jag har embossat med kopparfärgat embossingpulver. Spindlarna utstansade med en "biljettdies" från Rox Stamps. Grattis med vita foambokstäver som jag målat grå med promakers.
 
 
Insidan på kortet.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Oj, vilket proffs du blivit!! Du har verkligen öga för färger. Super fina kort :)

Svar: Tack <3
Ingela

2013-10-28 @ 09:29:58
Tina

Åh så fina va duktig du är ❤️

Svar: Tack Tina <3
Ingela

2013-10-28 @ 10:26:29
Tuula Svanström

Undrar varför det står "anonym" över min kommentar ?
Vet du det ?

Svar: Nej men man kan nog välja när man skriver kommentar om det ska vara anonymt. Du kanske råkade göra det denna gång.
Ingela

2013-10-28 @ 15:35:27
URL: http://trollmamman-butterfly.blogspot.com
Tuula Svanström

Ja, kan har varit så. Nu tittar jag noga att mitt namn är med. Duktigt av dig att skriva vilka saker du använt i dina kort. Jag är urdålig på det. Få se om jag kan bli bättre. :)

Svar: Tack försöker skriva vad jag har använt men kommer inte alltid ihåg var sakerna kommer ifrån.
Ingela

2013-10-28 @ 17:18:23
URL: http://trollmamman-butterfly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0